نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی آخرین اخبار تیم یوونتوس

بررسی آخرین اخبار تیم یوونتوس

یوونتوسی ها در اولین دیدار خود از سری رقابت های سری آ ایتالیا دوشنبه ساعت 23:15 به مصاف تیم ساسولو می روند و الگری در حال اماده سازی برای حضوری قدرتمندانه در رقابت ها می باشد.

 

تغییر شماره ی بازیکنان:

 

برخی از بازیکنان یوونتوس تصمیم گرفتند شماره پیراهن خود را تغییر دهند. به طور خاص، مانوئل لوکاتلی و وستون مک‌کنی تصمیم می‌گیرند شماره را تغییر دهند، اولی 5 را انتخاب کرده است، در حالی که دومی 8 را می‌پوشد. از سوی دیگر کوستیچ بازیکن جدید یوونتوس دارای شماره 17 خواهد بود.

 

دیپای:

 

به گزارش اسکای اسپورت، یوونتوس از رسیدن به ممفیس دیپای مطمئن است. این بازیکن هلندی باید خود را از بارسلونا آزاد کند و سپس با بیانکونری قرارداد ببندد. تماس بین نمایندگان یوونتوس و دیپای مستمر و ثابت است. بیانکونری ها یک دوسالانه به هلندی پیشنهاد خواهند داد.

 

تیم جوانان:

 

پائولو مونترو پس از پیروزی دوستانه زیر 19 سال خود مقابل موناکو 4‐1 با یوونتوس. کام صحبت کرد: ما بازیکنان با کیفیت زیادی در همه بخش ها داریم. حتی امروز هم از چیزی که دیده ام راضی هستم، اما به طور کلی برای این کار خوشحالم. کارهایی که در این هفته های آماده سازی برای فصل جدید انجام دادیم. ما خیلی خوب همدیگر را شناختیم و فکر می کنم گروه بزرگی ایجاد کرده ایم. باید همینطور ادامه دهیم، همچنین و مهمتر از همه اکنون که قهرمانی شروع شده است. فقط نتایج مهم خواهد بود، اما رشد انسانی و حرفه ای همه این بچه ها، بسیار مهم است.

 

مک کنی:

 

دوران نقاهت وستون مک کینی به خوبی پیش می رود و شانس حضور او در ترکیب در دیدار مقابل ساسولو افزایش می یابد. او ممکن است با فاجولی رقابت کند که چه کسی بازی را با ترکیب اصلی شروع خواهد کرد.

 

سری آ:

 

بپه برگومی در گفت و گو با ایل ماتینو در مورد مسابقه اسکودتو می گوید: میلان و اینتر یک قدم جلوتر از همه، در ردیف اول هستند بعد از آنها، یوونتوس و ناپولی مدعی قهرمانی می باشند و نباید رمی ها را نیز فراموش کنیم.

 

هدف های یوونتوس:

 

یووه به دیپای و پاردس نزدیکتر شده است. یووه با فروش ربیو 15 تا 18 میلیون جمع آوری می کند و مهمتر از همه جای لئاندرو پاردس را آزاد می کند. توافق با بازیکن آرژانتینی مدتی است برقرار است. مذاکره میان اطرافیان ممفیس دیپای و بارسلونا ادامه دارد، هلندی در تلاش است تا خود را به قیمت صفر برساند، یک دوره دو ساله برای او آماده است.

 

میلینکوویچ:

 

ایجنت سرگئی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال احتمالی موکلش با چند باشگاه انگلیسی در تماس است، یوونتوس اوضاع را زیر نظر دارد تا در صورت عدم توافق، به سراغ این بازیکن برود ولی یوونتوس برای او فقط و فقط 50 میلیون یورو هزینه می کند.

 

رونالدو:

 

پائولو پاگانینی، خبرنگار رای اسپورت، وضعیت کریستیانو رونالدو را به‌روزرسانی کرد. مندز از منچستریونایتد خواهد خواست تا در پرداخت دستمزد رونالدو مشارکت کند. با دستمزد مقرون به صرفه تر، این بازیکن پرتغالی به ویژه برای سری آ جذاب می شود. علی رغم تماس های تلفنی مندس اما بیانکونری ها همچنین گفتند اگر CR7 تصمیم به کاهش قابل توجه حقوق بگیرد، می توانند دوباره در مورد آن صحبت کنند ولی در ابتدا او باید دستمزد خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: